GARANTIE & KLACHTEN

Garantie

We doen onze uiterste best om alle artikelen zo goed mogelijk te maken, te verpakken en te verzenden. Helaas komt het wel eens voor dat er een artikel tijdens transport of om een andere reden kapot gaat. We vragen je om het liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee maanden melding bij ons te maken hiervan. Het zou ons helpen als je hiervan foto’s zou kunnen mailen naar info@knapcreaties.nl, om uit te kunnen zoeken wat er mis gegaan is. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@knapcreaties.nl. We zullen er alles aan doen om dit op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.